Fuck, vad sur jag blir!

Jag har suttit hela dagen idag och lite av gårdagen för att göra klart designen, jag orkar inte att det ska ta
så lång tid tid, men jag tycker det är kul och jag blir så glad när det funkar och blir som jag tänkt mig. Jag lär
mig nya saker hela tiden och glömmer bort dom gamla. Men jag vart supernöjd med designen och allt,
det är nog första gången som jag verkligen blir jätte nöjd. MEN på min testblogg ser allt jätte bra ut!
jag har en linje runt menyn och bloggen MEN DEN SYNS JU INTE HÄR? Jag får spunk, jag har provat nästan
allt men det vill fortfarande inte synas! Jag ska prova vidare nu sen får vi se om den vill synas imorgon...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Den gröna linjen syns nu :D

2012-01-06 @ 09:38:50
Postat av: Clara

Testa att klicka på f5...

2012-01-06 @ 10:54:24
URL: http://clarajo.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback