22.59 / Måndag

Hej!
Jag har haft en jätte bra dag! Som ni vet åkte jag bussen in imorse sen gick jag omkring och kollade på rean själv, sen runt 12.30 kom Rebecca. Vi gick närstan direkt till Java och åt, jag tog självklart en bakad potatis. Sen gick vi omkring en stund till men bara ca 30 minuter för sen kom papppa och hämta mig. utvecklingssamtalet gick bra! Och efter det åkte vi vidare till stadium och lager 157. Efter dagens shopping fick jag med mig två tröjor, ett par sjukt snygga leggins och en hårsjädersak. Men nu har jag bestämt mig att jag bara ska handla en gång till innan Thailand och det är i slutet av Januari då dom rear ut alla bra saker, för jag måste börja spara pengar och satsa på att köpa fina saker där nere istället.

Men nu ska jag hoppa in i duschen sen går jag och lägger mig. Imorgon åker jag hem till Linn och vi ska ha
en film-mysdag.

N a t t i ♥

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback