Nya vintersaker

Hej!
Nu är jag just hemkommen från en liten shoppingtur med far min.
Först åkte vi till stadium outlet sen lager 157 och sen vidare mot Marieberg.
Men duktig som jag faktiskt är köpte jag inget annat än det jag skulle, eller jo en halsduk men det var för
att jag fick välja mellan en sån och ett par extra vantar ;).

Jag köpte:
Skopunkten
skopunkten
(jätte suddiga bilder, jag vet.)
Lager 157
Lager 157
Stadium outlet
Stadium outlet

Och så köpte jag en ny vinterjacka! Men jag orkade verkligen inte ta upp den ur påsen och ta på mig den!
Så där ska den nog få ligga ett tag till...

Kommentarer
Postat av: maja

fina grejor :)

men jag vill ju se jackan :(

2011-10-18 @ 21:42:20
URL: http://jjjacobson.blogg.se/
Postat av: Emelie!:D

Haha okej, jag kanske får ta upp den ur påsen och ta kort på den nån dag också! Eller så kollar du bara på den nästa gång du är hemma hos mig ;)

2011-10-19 @ 07:01:57



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback