Dialog.

Träning om typ en och en halv timme nu då!
Men idag är det måndag, och den går som vanligt snabbast av alla dagar i veckan, vilket är riktigt skönt!
Men jag glömde säga att jag var ute och fotade lite igår! Jag ska försöka hinna lägga upp dom idag.
Och imorgon efter skolan ska jag och pappa till marieberg! Jag ville egentligen åka i helgen men...
Jag -pappa kan i inte åka till marieberg??
pappa -Neeej, varför det? Du behöver väl inget nu?
Jag -JO! jag behöver en ny vinterjacka för mina gammla är skitful och för liten, 2 par nya skor för
att just nu går jag bara i mina converse och jag har ju inga andra! Eller jo mina klackskor men dom orkar jag
väl inte gå i varje dag! Och nya vantar, ny mössa...
Pappa- Jaja jag fattar.
Jag -Bra kan vi åka då!
Pappa - Nej.
Jag -MEN VARFÖR?!?!?
Pappa -för jag orkar inte
Jag -MEN!
Pappa -men vi kan väl lika gärna åka imorgon?
Jag - ja, men jag har match på morgonen...
Pappa -Ja, men då åker vi väl efter, eller nej då har ju jag match...
Jag -MEN ÅH!
Pappa -Men på måndag?
Jag -Nej då har jag träning.
Pappa- tisdag?
Jag -Då måste jag plugga.
Pappa -Onsdag?
Jag -Då har jag match
Pappa- Torsdag...
Jag - Nej då ska jag plugga och på fredag har vi Halloweendisco!
Pappa -Jahapp.
Men det sluta med att pappa ska sluta tidigare på tisdag så åker vi direkt efter skolan och så pluggar
jag när jag kommer hem! :)

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback