Vilken dag!

Imorse kände jag bara "Kom och döda mig". Jag tror jag var lite småsjuk, ni vet man orkar inte resa sig
och allt känns allmänt jobbigt samtidigt som man känner sig varm och mår illa vilket bara är en
äckligt jobbig känsla. MEN eftersom att jag hade sett fram så emot att få träffa mina underbart knäppa
vänner idag så kunde jag ju inte hoppa. Vilket är tur att jag inte gjorde eftersom att vi har haft SÅ kul!
Jag handlade lite saker som jag vart oerhört nöjd med, jag hade en liten återträff med mina älskade skor,
och så åt vi på Java. Och när vi satt där och jag åt min sallad och skulle precis äta ett salladsblad så
ser jag att det är nåt svart på det så jag kollar nogrannare och ser att det är ett kryp! MYSIGT.
Det såg typ ut som en liten fästing, så vi kan väl säga att jag tappade matlusten. När vi till
slut gick in på SF och satte oss ner var vi precis lika flumma som vi hade vart resten av dagen!
Filmen var jätte bra och jag har haft en grymt bra dag! 

JAG HAR SKRATTAT SÅ HIMMLA MYCKET IDAG OCH VI KAN VÄL SÄGA ATT VI BJÖD PÅ OSS SJÄLVA! ;)



Galgar till örhängen why not?












Linnea, Johanna Ni är bäst!;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det var awwwwwsome<3

Och du kan inte stava awsome without "ME"

2011-11-03 @ 09:18:22
Postat av: Johanna

Haha:),det var toppen igår! :) <3

2011-11-03 @ 10:23:02
Postat av: Emelie!:)

Så sant så sant. Haha det var toppen GUURLZZZ!

2011-11-03 @ 12:44:42



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback