igårkväll

Hej!
Gud vad bra det var igår! Vi kan väl säga att han förtrollade mig... Haha men han var jätte
duktigt och jag undrade verkligen hur han gjorde varje gång. Det ändå som var dåligt var att i slutet
gick jag fram till honom för att få en autograf och ta en bild och jag kom nästan längst fram i kön,
sen tog både pappa och carro bild på det, men pappa tog med min kamera så det vart jätte suddigt
och Carros mobil hade för lite batteri så det vart också suddigt! Det var ju inget jag tänkte på då,
men såhär i efterhand kunde det ju vart kul att ha...

Man fick inte filma eller ta kort där inne men det blev några bilder.



första bilden gick den här #!+/@" förbi

och här blev den suddig, men det är iallefall en bild.

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback