Vattenkrig!

HEllå!
Det var ju så himlans kul igår asså! Efter skolan så cyklade vi först hem till Moa och hämta pengar sen
 tog vi bussen upp på stan, och hon köpte en bikini och ett par shorts och jag hittade en rosa skjorta
och en jumpsuit på H&M, visar det sen. Sen gick vi och åt på saigon. Och klockan 15.40 åkte vi hem. Så vi
bytte  vi om och fixa oss sen gjorde Annie en inbakad fläta på mig:). Och 18.30 så cyklade vi iväg.
Och det var hur kul som helst! Maten var jätte god också. Och det slutade klockan 21.20 så vi cyklade
hem och gick ut med Harry, fixade oss sen la vi oss och sov.
 
Imorse gick vi upp klockan 7 (sovmorgon för mig)
Och vid 8.15 var vi i skolan men vi satt först i klassrummet sen kom våra fadderbarn och tog med oss
till karlaparken för vi hade fadderdag idag. Så vi fikade lite sen spelade vi bränn boll och så kastade alla
vattenballonger på varann :). Men när vi kom tillbaks till skolan hade vi rast och då ville vi ha mer vattenkrig
så vi hämtade ut massa vatten sen körde jag, Moa, Clara, Jennifer, Linn, Johanna och Estelle mot varandra
haha jag vart verkligen DYNGSUR! det tror jag alla vart;). Men det var jätte kul, så efteråt gick vi in och bytte om, men  när vi kom in i klassrummet kände jag mig jätte konstig, det snurrade i huvudet och jag
mådde illa och kände mig varm. Och på lunchen kunde jag inte äta nånting för jag inte mådde bra så jag
åkte hem. Men när jag kom till södra station så kom bussen om 40min och tåget om 10 så jag tog det hem
till mamma och så var Johan på Maxi och skulle skjutsa hem mig så då fick jag en glass av honom :).


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback