Karljohansalonger!

Tjena mors!
Det var som vanligt ganska nice i skolan idag, Och vi slutade 15.10 så vid 16.20 nångång var jag nog
hemma. Och det har ju typ bara regnat sen jag kom hem, loveit!♥. Det är nånting mellan mig och sitta
inne i ett varmt rum och kolla på regn kan sitta i timmar , bara älskar det!
Men vet ni vad jag och Moa ska göra imorgon? Vi ska gå på Karljohanssalonger! Åå det ska bli såå kul!
Det är 8:orna som fixar det, och det börjar klockan 7 på kvällen och så får man 3 rätters
och så är det liksom underhållning med sång och dans. Men det slutar ganska sent så jag ska sova
hos Moa efteråt!:D. Det ska bli sååå kul!!


Kommentarer
Postat av: Juliaaaaaaaaa

Jag Linnea och Estelle kanske ska gå imorron med om det finns biljetter kvar:D

2011-05-17 @ 22:17:07
Postat av: EMELIE:D

nej! skit också:( haha nerå, men vi har plats nr 171&172 så ni får försöka att hamna brevid oss :)

2011-05-18 @ 07:48:00



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback