Prommenad

Jag gick och la mig kanske tidigt igår så jag vaknade redan klockan 9 idag sen låg jag
och typ halvsov.Men jag har typ ätit frukost och suttit lite vid datorn men nu måste jag berätta
världens läskigate sak som hände idag.

När jag var ute och gick med hundarna så hade jag dom lösa för jag gick i skogen. Så dom sprang lite
överallt runt om mig. Sen så skulle vi gå över typ ganska högt, hårt och gult gräs och efter det ska man gå
förbi lite träd sen är man på vår baksida. Så jag började gå och jag hörde att någon hoppade efter mig så jag fortsatte och jag var tvungen att kolla vart jag satte foten så jag vände mig inte om men när jag kom
till träden typ bara 15 m bort så vänder jag mig om och så ser jag att det bara var Zorro som var bakom
mig! Så jag springer tillbaks helt livrädd men så ser jag att Chippen står kvar men jag ser inte Gizmo! Så
jag kopplar hundarna och så sätter jag fast dom och går runt en liten stund och Skriker allt jag har efter
honom för jag hade panik! Men han är helt spårlöst, så jag går tillbaks till hundarna och nästan drar dom
tillbaka till huset som bara var 20 meter bort. Sen springer jag tillbaks in i skogen och skriker efter honom
och så springer jag runt hela vägen vi gick för jag tänkte att han kanske inte ville gå i det där gräset och
försökt ta en annan väg. Men ni fattar inte hur rädd jag var jag trodde att han hade sprungit vilse i skogen
och inte skulle hitta hem! Men när jag väl kom tillbaka till baksidan där jag hade satt fast hundarna var jag
helt förstörd! Men sen ser jag hur han sitter brevid dom andra och viftar på svansen när jag kommer.
Å jag blev så glad! jag krama honom i säkert 5 minuter.


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback