Pappa

HAllå!
Äntligen fredag, eller vad säger man?! Men asså veckan har verkligen flugit förbi, har jag verkligen gått
5 dagar i skolan? Men efter skolan så tog jag bussen hem 3, och då satt jag och prata med Moa hela vägen
hem :D. Och när jag kom hem gjorde jag lite wookade nudlar till mig och Johan sen packade jag iordning
till pappa. Och vi 18.30 nångång kom pappa och hämta mig så först åkte vi till maxi och så köpte vi lite fika
och sånt tills imorgon och jag köpte morsdagpresenter till mamma (ni vet väl att det är på söndag?!)
och ett nagellack jag ska få imorgon av pappa hihi;). Sen åkte vi till lidl efteråt och handla lite andra grejer.
MEN VEM BLIR FJORTIS IMORGON????:D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: LINNEA

GRATTTTTTTTTTTTTTTTTTTIS BÄSTA EMELIE!!!!!

Hoppas du får en bra dag, kram Linnea<3

2011-05-28 @ 11:06:56
Postat av: Emelie!:D

TAAAAAACK BÄSTA LINNEA!!! :D♥

2011-05-28 @ 14:39:10



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback