Moa...

TJOBRO
Jag hade ganska tråkigt förut så då sa Carro att jag fick bada hundarna om jag ville, så det gjorde jag.
Haha gizmo och chippen försökte rymma hela tiden medans Zorro stog still och njöt :D.Men vid
typ 5 idag så badade vi i poolen igen, och det var ju fortfarande kallt, så jag doppade mig kanske 2 gr
sen sprang jag upp till duschen.Nu sitter jag vid Facebook och Moa får mig till och med att skratta genom
datorn. Haha kolla vad hon skrev på sin profil

Moa Bergholm
Bröderna lejonhjärta på tv.Har inte sett det sen jag var liten,inte förens nu som man inser att det borde vara barnförbjudet!Kort sammanfattning:två Brorsor som typ är kära i varandra och skuttar runt i strumpbyxor.Väldigt roligt,man undrar lite vad Astrid Lindgren var för en person....... :O

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback