lyckodag!

Jag tror jag måste hittat en fyrklöver eller något idag för det här har verkligen vartit min lyckodag!
Jag började dagen med att försova mig och det kanske inte var så bra men då fick jag ju sova längre 
plus att ta tåget!:D. Och när jag satt på tåget kom aldrig kondoktörn så jag behövde inte betala. Och
vi hade matteprov idag i skolan och det gick super! Vi slutade vi 13.50 och då tog jag bussen till marieberg
och där mötte jag upp mamma och Linus. Och jag hittade lite saker där

* En grymt fin bikini från Cubus som kommer andvändas mycket i sommar!
* En midjekjol från Cubus också
* bandau bhar från H&M, svart och vit.
* Och så fick vi såndär megastor chokladboll av mamma ;).

Och när vi satt i bilen sa mamma att min longboard har kommit!!!!!!! Guud vad glad jag blev. Så direkt
efter marieberg
åkte vi till MAXI och hämta ut den. Så när jag kom hem slet jag upp paketet och sprang ut och invigde den.
Och guuud vad fin den är och jätte skön att åka på, den är ju lite hård i början men den mjuknar till sen.
Och när vi kommer hem så kollar mamma runt lite på blocket och ser 2 jätte fina cyklar i örebro och inte alls
så dyra (ni vet min har ju blivit stulen) så vi åker in till örebro igen och köper dom! Sen när jag kommer hem
så var jag med Maja en liten stund och vi åkte longboard och snacka lite.
Men FÖRSTÅ vilken dag jag haft!!:D:D:D


TRUE LOVE!


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback