duschen nästa...

Halloj!
Igår så kollade vi bara på pirates of the carabean 2 för vi orkade inte kolla på 3:an men vi beställde
lite pizza på kvällen och hade det mysigt. Och Ludwig sov uppe hos oss. Men senare på kvällen var
det några uppe hos linus så när vi gick in i tvättstugan och skulle ta Majas skor så hade hon
likadana som en som var här så vi bytte plats på dom för Maja har 35 och hon 39. Och när vi
vakna imorse och gick upp hade hon tagit Majas skor, Hahaha! Så Linus ska typ fixa det där.
Men idag har vi gjort om lite byxor, jag har klippt av 2 stycken och fransat till dom, men jag är inte
riktigt klar med fransningen. Men Maja åkte vid 18 så då gick jag ut och sprang viaspåret.


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback