Studiedag (igår)

Vi hade ju studiedag igår!
Så jag sov ju hos Moa.Och på morgonen vaknade jag kl 10 men jag låg och drog mig till 11 för då
vaknade Moa.Så vi spelade en omgång schack^^ sen gick vi ner och åt frukost.Och när vi hade klätt
på oss så gick vi till Willys och köpte fryst mango & godis.Sen när vi kom hem satte vi på "Harry Potter
och den flammande bägaren" och på tisdagen kollade vi på "Harry Potter och fången från Azkaban"
Ni förstår gott folk jag har bara sett 1 & 2 tidigare;).Och meningen var ju att vi skulle ha en lång pluggdag eftersom vi har prov om 2 veckor, så efter filmen plockade vi ihop lite saker och skulle precis sätta oss
ner och plugga när det knackar på dörren... Nej jag skoja men då kommer givetvis pappa! Haha vilken
pluggdag.Men på tisdagen spelade vi också in en liten film, men jag kan antagligen inte lägga upp den förns i helgen eftersom jag är hos pappa nu.


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback