Shoppat

Kemi provet var ju idag och det gick riktigt bra! Men skoldagen har kännts grå idag eftersom Moa
 är hemma och är sjuk! Men du får krya!♥ Efter skolan så gick jag på stan själv (mobbad som jag är)
och jag köpte 2 st så grymt fina linnen och en rosa bandeau bh från H&M.Jag har verkligen blivit helt förälskad i H&M på sistonde.Sen tog jag bussen till lager 157 och så kom pappa dit för han skulle hämta
mig där, så vi kollade runt lite där inne och så fick jag ett par grymt snygga converse av pappi!^^ sen köpte
jag lite body butter också som luktar så jäkla gott!

Jag är grymt nöjd med dagens inköp




Kommentarer
Postat av: MOA SÅKLART ;))

nu är jag tillbaka och himlen är blå! :D <3

2011-03-15 @ 18:36:44
Postat av: Emelie :)

Jippie!:D

2011-03-15 @ 19:51:52



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback