Onepiece

HEj!
Skolan slutade 14.30 idag och började ju 9.10 så det var lite smått chill.Och hemma har jag inte gjort
så mycke.Men Maja kommer snart hit snart hon sulle fixa lite saker först bara.Juste jag ska typ köpa en
ny mjukisdress men jag vet inte om jag ska köpa en vanlig tvådelad eller en onepiece? För den som jag
hur gärna som helst vill ha finns inte på lager och jag vet inte när den kommer in:/.För en sån skulle bara
kosta ca 500kr för mig fast jag vet inte riktigt.Men nu blir det grillat!
Kids OnePiece Fusion Purple/Pink
ÅÅ så himla fin!! Men den finns ju inte i vuxen storlek:(.


Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-03-25 @ 18:49:53
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: Emelie :D

Allt är super! :)♥

2011-03-26 @ 13:39:01



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback