Blodapelsin

Hej!
kom hem från skolan 16.30 så jag har hjälpt pappa med maten och så har jag ätiti grape (Moa det var en
grape och inte en blodapelsin!) Haha Moa förklarade för mig hur man tillverkar blodapelsiner idag!
jag-Jag ska äta blodapelsin efter skolan idag :D.
Moa- Vet du att det är riktigt blod i blodapelsiner? Dom vattnar dom små träden med blod, det är där
för man donerar blod, för att sånna som du ska kunna äta blodapelsin efter skolan!
*asgarv*

 Men nu måste jag plugga till provet, jag kom ihåg att det med hem;).
btw så har jag ont i halsen, stackars mig♥.


Kommentarer
Postat av: MOA SÅKLART ;))

tihi,nästan sant! :)

2011-03-09 @ 15:51:33
Postat av: Emelie =)

Njaa asså jag vet inte elr okejdå vi säger nästan... thihi^^

2011-03-11 @ 20:14:34



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback