Väder = blogghumör?

Halloj!
Jag har tänkt på en sak att varje gång det är grått, blåsigt eller annat fult väder ute så känner jag bara att
jag inte vill blogga för det finns inget att blogga om och allt blir så tråkigt. Men om det är strålande sol eller
ösregnar ute (Jag älskar ju regn!) Så får jag värsta blogghumöret och vill skriva hur mycket som helst!
Jaja skitsamma det var bara nån rolig tanke jag fick ;). Men nu tänkte jag fortsätte berätta om gårdagen.
Först kom jag ju hem och tog en dusch sen ringde Moa så prata vi, just glömde berätta att hon åkte hem
på lördagen för hon mådde inge bra:(. Men sen sov jag en liten stund och vaknar av att mamma ringer och
säger att jag skulle vara hos henne och 27 minuter för vi skulle åka och hälsa på hennes syster som bor i
australien (hon är i sverigen nu)Så jag hoppa upp ur sängen och typ slängde ner allt i väskan och tog på mig kläder sen sprang jag ner till pappa och sa att vi måste åka, jag hade verkligen glömt bort det totalt!
Men sen åkte vi dit och fikade ochåt korv med bröd sen åkte vi hem och mamma och jag kolllade på
"million dollar baby" sen satte jag mig vid datorn och vi 1 gick jag och lade mig. Klockan 13.00 väckte
mamma mig och fråga hur länge jag skulle sova, haha klockan 1!!! Ja, man kan ju säga att jag sov igen allt
jag har missat... Och annars idag har jag kollat på "Spiderwick" och följt med Johan och Ludde och handlat
och då fick jag en glass *happy face*


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback