Skolavslutning imorgon!

Imorgon klockan 9.15 ska vi samlas i slottsparken sen går vi bort mot scenen. Det slutar efter
ca 1 timme så då kommer pappa och då ska vi åka och äta/fika någonstans, sen tror jag
att han skjutsar mig till bussen. Och när jag kommer hem ska jag börja packa till tjejkollo! Eller det
har jag kanske inte berättat att jag ska på kollo i sommar?:D. Det är ett kollo för gamla kollotjejer som går
 i 7-9 och sen får dom ta med en kompis och då tog ju Moa såklart med mig!;). Men bussen går mot
stenboda på lördagmorgon sen är vi där i 5 dagar, det ska bli så himlans kul! Och på kvällen imorgon ska
jag på min kusins Studentfest :).

Mina skolavslutningskläder:

Ballerina

Skorna är egentligen svarta och så ska jag ha en vit cardigan till :).


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback