Världens bästa helg!

Haha nu blir det liksom att jag bloggar om varje dag dagen efter ist menmen.. För jag skulle
egentligen göra ett till inlägg igår men så funkade inte blogg.se så det gick inte :/.Men iaf


Jag och Moa vaknade vid 11 nån gång så låg vi typ och drog oss och myste med vovvarna till kl
12.Sen åt vi frukost och klädde på oss.Och sen började vi baka kladkakorna :).Haha dom vart
faktiskt väldigt goda! Eller iaf smeten;).Sen satt vi typ och spela kort tills hennes pappa kom.
Men jag har verkligen haft det skit kul Moa!!♥


Och sen när Moa hade åkt hem så satt jag vid datorn sen kom Maja hit och vi satt typ och snacka
och spela bubble troubble och vi kom längre än någonsin förut!^^.Men vi hade det också KUL!
Sen kom hennes mamma och hämta upp henne typ 19.00 trorja så då började jag städa mitt rum:).


OCh idag så är det match! Fast det är i hällefors så det blir lite långt.Men det här är verkligen
bästa helgen på länge!


Kommentarer
Postat av: MOA SÅKLART ;))

<3

2011-01-23 @ 14:08:18



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback