MUSIKCAFÉ 27:E!!!

HEj!
Matchen i söndags gick jätte bra! Vi vann med 7-1.Och igår efter skolan var det ju tjejkväll
+ att Moa fyllde år igår GRATTIS MOA!♥Men jag har ju glömt och berätta vad vi gjorde förra tjej
kvällen.. Eller ja medans jag och Moa väntade på att det skulle börja så satte vi på radion, hittade
första bästa låt, öppnade fönsteret och sjöng rakt ut allt vad vi hade 
- IIII Haveee the time of my liiiiife!!!!!!!!!!!! HAHA!
Så folk började ju glo lite:D.Sen gjorde vi ett konstverk som vi inte har döpt än (Moa skriv vad det ska
heta:D)Hihi.Men igår så fick Moa kolla på när jag och Linn öva till musikcaféet, så då vart det inga bus!^^.
Imorgon ska jag och Linn gå på stan och köpa kläder till musikcaféet sen går vi lite på hinsdersmässan
och om vi hinner ska vi åka hem till henne och öva på låten.


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback