MOA SOV HÄR OCH VI HADE DET BÄST!

Hej!
Moa sov här inatt så det var färför jag inte bloggade igår.Men nu har jag så mycket att berätta
så jag börjar igår i skolan:).

A första timmen hade vi håltimme för våran lärare kom inte och det var nice så egentligen började
vi inte skolan förns kl 10.20.Och nästa lektion var tyska men då hade spanska läraren varit på 
semester så hon ville att vi skulle kolla på hennes semesterbilder.Så tyskan och spanskan kolla på
dom tillsammans.Det var väl lite kul för hon var så flummig hah,
- Det här det var en pizzeria, och den var stängd.
Så jag och Moa skrattade lite.Sen var hon klar när det typ var 10 min kvar, så jag och Moa ställde
massa onödiga frågor, Moa fråga hur många gånger hon hade vart i spanien, haha men det var
inte ends spanien hon hade vart i!xD.Men sen vart det lunch.Och sen vart det Kemi och då skulle vi
exprimentera (love) men sen gick ett expriment lite snett så vi var tvungna att gå ur salen.så hade
vi frågesport ist ^^.Så det var väl bara matten som var lite seg men fatta vilken najsig dag det
var för mig!!

a det var ett lite långt inlägg så jag berättar sen vad jag och Moa har gjort :D.


Jag och Moa hade skit kul under håltimmen :D


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback