Snö

Efter skolan idag åkte jag upp till biblioteket med Cecce och lånade om min bok. Och när jag kom
hem öppnade jag mina chokladkalendrar (:D) och som ni ser under så hade Johan gjort pannkakor,
hmm.. jag tror vi utnämner det till livets mat då har vi ju livets mat och livets chips! perfa...
Och sen har jag suttit med svenskaupgiften så länge att jag spyr på den, men så mitt i det grå trista
får jag ett samtal av en mystisk röst som säger att jag ska kolla ut genom fönstret, och vem står där
om inte Majabaja? Så henne har jag suttit och snackat med satidigt som jag gjorde svenskan,
då blev det ju väldigt mycket roligare! Men baby ska ju åka till Afrika och bli negro så vi kommer inte
ses förns nästa vecka på onsdag, om vi inte hinner ses igen innan hon åker:(.

Okej, det var min dag! MEN DET SNÖADE JU IDAG! L.O.V.E

Kommentarer
Postat av: majaaa

vadå onsdag? xD<3

2011-12-05 @ 22:46:59
URL: http://jjjacobson.blogg.se/
Postat av: Linn

Godmorgon!

Allt bra med dig idag ? :-)

2011-12-06 @ 09:37:53
URL: http://nattstad.se/linnhahne
Postat av: Emelie!:)

Haha oj xD torsdag*

2011-12-06 @ 17:13:31



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback