Julkalender - Lucka 22

JA, nu är det ju bara två dagar kvar till jul! Så jag tänlte berätta lite vad jag brukar göra såhär innan jul, lite
traditioner och annat!

♥ Först och främst brukar jag städa och slå in paket, och dom två hör ju ihop, hur mycket skräp blir det inte
när man har suttit på golvet och pysslat med paket?

♥ Vi brukar alltid ta fram ett stort pussel med 500-1000 bitar som vi sitter ochpysslar med

♥ Det var ett tag sen nu kanske 3 år? men vi brukade alltid åka till gustavsvik dagen innan julafton - tro mig då
är det folktomt.

♥ Vi bakar ju såklart!  Och det har ni nog läst en hel del om, Julkola, lussebullar, kakor och annat gott som pannacotta ;).

♥ Jag lyssnar nästan bara på julmusik! Jag har en jätte mysig lista på min spotify med jätte många olika låtar
och  blandningar. Jag länkade den i lucka 10 eller nåt sånt♥

♥ Jag kollar på ensam hemma, det har ni också läst. Jag kollade på dom filmerna både det här och förra jullovet.

♥ Vi spelar couronne! Det här året tog vi ju fram det i typ oktober eller nåt men vi brukar tar fram det i december.

♥ Jag julshoppar såklart!

♥ Vi eldar i brasan och har väldigt mycket ljus ute i huset.

Kommentarer
Postat av: 14 år

vilken kul julkalender du haft på din blogg ni i december! :D

2011-12-25 @ 19:04:36
URL: http://tankarochkanslor.webbblogg.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback