Julkalender - Lucka 10

Bakom lucka 10 hittar vi mina absoluta favorit julfilmer!

Grinchen - julen är stulen. Helt sjukt underbar film! Den har jag kollat på sen jag var omkring 5?
Ensam hemma och då menar jag ALLA ensam hemma. 1, 2, 3 ,4 jag vet inte hur många det finns men dom är ju så himla bra och så mysiga att sätta sig ner och titta på på kvällen, jag känner mig alltid som 5 igen ;).

Tomten är far till alla barnen. Lite halvkul film sådär, jag har bara sett den en gång så jag kommer inte ihåg den
så jätte bra, men jag kommer ihåg att den var bra!
 
Bridget Jones dabok. En helkul film med en massa humor, helt klart värd att se!

Kalle och chokldfabriken! SÅKLART. Ja, vad är inte bra med den filmen?
Och så till sist, en film jag inte har sett....


Den verkar väldigt bra, så det blir något jag definitivt kommer att sätta mig och kolla på på jullovet!

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback