HEMMA!

HEJJ IGEN!!!
Nu har jag äntligen kommit hem! Det har verkligen vart super kul men dagarna bara flög
förbi och det kändes inte alls som 4 dagar:(.Vi tog några bilder men inte så superduper många,
och alla bilder är tagna med Majas kamera så jag kan inte lägga upp dom idag.Och jag har vart super
duktig så varje dagnär vi kommit hem från skidbacken har jag satte mig och plugga så nu är jag
klar med ALLA instuderingsfrågor på SO:n, så nu gäller det bara att lära sig dom...

alla dagar har typ vart såhär:

frukost-skidbacken-hem och äta-skidbacken-afterski-hem-äta mat-TV-spela spel-Spela ännu mer spel-gå och lägga sig.

Men asså gud vad kul det har varit!
Men sista dagen typ så vart alla sjuka typ feber, magsjuka eller må illa, fast jag hade inget men idag
är jag typ sämre! 


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback