Underbara fredag♥

Heejsan!
Dagen idag har varit toppen!
vi fick sluta ca 50 min tidigare + att vi fick glass.
Efter skolan följde jag med Alice hem.
Vi hade jätte kul!
Vi kolla TV,gjorde massage,scraapa och massor
av skoj.
När jag åkt hem så åt vi pizza.
Det tog ca 1 timme innan vi fick den,men
den var värd att vänta på^^.
Nu kanske ni tror att jag äter pizza ofta men så
är det faktiskt inte.
Det har bara blivit så nu att jag ätit det 2 gr den
här veckan för pappa hade några kuponger att
man fick 2 och betala för 1.
och dom gick ut i veckan.
Idag har jag ju åkt hem till mamma också och det 
visste ju inte hon^^.
Och hur gott är det inte med pizza på en fredag??.
/EmelieAndersson

visst e hon fin ?? min bralis^^.


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback