Dagen:

Heej.
Maja åkte hem för en liten stund sen.
Vi har haft jätte kul:).
Vi sommnade ganska sent igår/idag.
Så vi vaknade typ ett idag.
Så då åt vi frukost och så skulle vi byta,jag tror jag hann ta
fram typ 8 plag innan jag hitta nånting för jag hade ju inga
jeansshorts här:(.
Sen åkte vi till Lidl för jag skulle köpa Mackor och mjölk sen köpte
jag och Maja en vattenmelon att dela på :).
När vi kom hem så bada vi igen.
Det var jätte skönt!
Jag tror det var 20 grader typ,så när det inte var sol så blev det ganska kallt.
Sen dela vi på vattenmelonen och när vi åt den så ringde hennes mamma
och så att hon skulle hämta henne om 10 min.
Sen nu har jag typ inte gjort så mycket jag ska nog bada snart igen:).
/EmelieAndersson


hihi vi tog "cool cyklarna" till Lidl^^.

Sötnöt:)

Sen ville Maja ta kort på ssin cola



poolen:D Pappa och carro bygger pooldäck runt om ni undrar.

hah^^.

yeahh:P.

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback