Till pappa, pris..





1.snapsklocka, hittar du här 69:-

2.Hugo Boss parfym & stick selection finns på kicks & parym pia.
Sticket kostar 265:- och parfymen finns i 50ml 319:- & 90ml 429:-

3.just den morgonrocken har jag ingen aning om vart den finns men jag
skulle kunna tro det finns på hemtex och sånt och kostar säker runt 300:-

4.sparburk "svarta pengar", finns här 49:-

5.trisslotter vet väl alla vart det finns?? haha i varje tobaks affär;).

6.tofflor, det finns ju lite överallt men dom här tror jag kommer från hemtex

7.bilskrapa den här finns på biltema 20:- men det finns andra på lagerhaus
med endra färger och roliga motiv men dom kostar 49:-

8.ölglas "ring för en ny omgång" finns här 98:- (kan tänka mig att den finns på lagerhaus)

9.slips finns på brothers och kostar ca 200:-

10.tofflor "världens bästa pappa" finns här 98:-

Så nu hoppas jag ni är nöjda :D.


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback