Maja har rätt...

Hejj.
Jag och Alice satt igår till kl 01.10 och spela blipville :D.Alla kläder och sånt
är gratis nu eftersom dom ska lägga ner sidan!så jag var väl i säng kl 1.30.
Och idag så har jag suttit och kollat lite på TV sen har jag fixat bland alla mina
bilder på datorn för dom var verkligen i en stor röra!Så nu kan man iaf hitta dom
bilder man letar efter.Och ang bilder så har Maja sagt att jag borde lägga ut mer 
bilder, och hon har verkligen rätt! kommer ni ihåg när jag startade bloggen då jag
hade en bild till vartenda  inlägg!Och nu har jag det typ aldrig längre :/.Men det
är såtråkigt att fota när jag inte har någon bra kamera och sen så är det ju aldrig
något bra ljus ute längre vilket gör att bilderna blir "gula", men jag ska försöka 
lägga ut lite mer bilder:)

här får ni en på armbanden jag köpte igår :).


             


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback