JULLOV!!!!!♥♥

Jo jag började ju skolan kl 8.20 idag så vi städade och sånt och Moa fick sina julklappar av
mig.Sen åt vi tårta och fikabröd.Efter det gick vi ner till våran sv/so lärare som har vart
vår klassföreståndare i 3 år VÄRLDENS BÄSTA LÄRARE och sjöng för henne för hon ska sluta
och flytta till Skåne *snyft*:(.Sen sluta vi ca 9.45 och då gick jag till resecentrum och tog bussen
till Marieberg.Sen gick jag runt där en halvtimme för 10.50 skulle jag och mamma mötas
vid salong family för att jag skulle klippa mig där, och jag blev GRYMT nöjd!(fast min lugg vart lite kort)
Sen skulle vi till Linus skola och hämta han där och när vi plockat upp han så åkte vi till MCdonalds  
och åt.Sen satt vi där ganska länge för Linus skulle till tandläkaren kl 2, Och efter att vi hade vart
där åkte vi hem:).

krånligt/invecklat ? jag vet :). 




MEN NU ÄR DET JU JULLOV!!!!!!!


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback