Elektroskandia.. IGEN!

Godmorgon!
Jag hann inte blogga igår efter jag hade kommit hem från Marieberg.Men
vi var ju där ganska länge, till kl 19.00.Sen gick vi in på IKEA och åt mat, så
vi var där till typ 20.00.
Men jag köpte:

*Svarta tights, Lindex
*bruna tights, Lindex
*Klänning, Bikbok
*Julklapp till pappa
*Julklapp till julklappsbytet

Klänningen jag köpte, den ska jag ha på julafton;)♥

______________________________________________________________

Men nu sitter jag på pappas jobb igen!:).Jag följde med honom hit istället för att
sitta i skolan och vänta.Sen skjutsar han mig till skolan ca 8.Vi kom hit typ 7
och sen dess har jag bara suttit vid datan, men det är ju väldigt nice att sitta
en timma vid datan innan jag börjar skolan:).


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback