Bilder jag inte visat...

Mina fina naglar jag gjorde till julafton, tro mig det tog ett tag...
Mina fina tofflor jag fick på julklappsbytet av Linn!
Mitt linne som jag hade sån tur med, jag älskar det!
Hur paketen som min Iphone låg i såg ut... Först var det typ 3 kartonger med inslagningspapper, sen var det ett lager med vanligt inslagspapper sen var det först den grönsvarta påsen med 100 lager tejp på som satt jätte tajt så det gick inte att klippa upp, sen var det den blåa påsen med 1000 lager tejp...
Jag tror inte att jag visat mitt fina skepp inne på Mc.
Den här bilden gjorde jag där emot rätt i att inte visa MEN kolla hur otroligt brun jag var i sommras! Och jag hade bara vart i kalla sverige. Thailand jag kommer snart.

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback