Dagen har varit lika chill som gårdagen. Det ändå speciella som hände idag var en dryg kille och en arg gubbe.
Sen så vågade jag trycka lite mer i kassan och prova själv, då blev det ju också mer strul och fel, men det är ju så man lär sig. Till lunch blev det korv i baugette, man måste ju variera? När jag kom hem packade jag ihop lite grejer
och åkte iväg till Maja, det var sista gången jag såg henne innan Thailand :(. När vi hade vart i några timmar kom mamma och hämta mig och vi åkte till svängen och köpte kebab som vi åt när vi kom hem. Nu på kvällen har jag suttit och pratat med Linn och jag har fått henne att byta till blogg.se så jag håller på med hennes design. Jag och Maja tog JÄTTE många bilder, men hennes dator krashca så alla bilderna försvann!

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback