Svaren på frågestunden

Anonym:
beskriv dig själv med 5 ord - Snäll, självsäker, omtänksam, ärlig, envis
säg 5 saker du gillar - Killar, innebandy, mina vänner, mina vovvar och kläder
vad tycker du är viktigt hos en kille? - Vi skrev en lapp om det i skolan idag! Så vad
stog det nu på lappen?... Omtänksam, ärlig, rolig, snäll, bra ryggmassör, sportig och snygg


matildaaaaaaaaaaa:
kan jag få hoppa ner i din resväska? - JA ABSOLUT,
eller det är så svårt att ha resväskor där nere i sanden så vi har ryggsäckar...
senaste förhållandet? - Oj det var länge sen hmm, HAHA Niclas tror jag...
hur länge har du spelat innebandy? - Jag började när jag gick i ettan sen slutade jag i fyran sen började jag i 7:an igen tror jag, eller det kanske var i sexan? jag kommer inte ihåg...
vilken kändis skulle du helst vilja träffa? - En heldag med lady Gaga sen får jag låna hennes köttkläning :).

Linnea:
-Om du fick välja en på hela skolan du absolut inte känner men skulle vilja lära känna, vem skulle det vara då?- Ööh kanske nån liten tjej i 4-5 som jag kan vara lite storasyster för, skulle vara kul och ha en sån också.
-vad skulle du vilja heta ? Om du inte fick ta emelie... - Nåt coolt och lite udda som typ Kimberly
-hur många tuggor tuggar du på ett tuggummi tills du slänger det? - 1494, räknade nyss.
-om du var tvungen att börja på en annan sport, vad skulle du då ta ? - Gymnastik helt klart, nu är det kanske lite sent men om jag inte hade valt innebandy så hade jag valt gymnastik.
-hur många i klassen tror du har blogg? - För många.
-bästa killkompis i kumla? - Chippen, han är så hårig och go.
-bästa tjej kompis i örebro? - Hon heter LinnMatildaLinneaJulia :)
-hur många gånger om dan kollar du dig själv i spegeln? - För många gånger

Anonym:
-hur många gånger om dagen är du inne på en kille du gillars profil på facebook? - Hehehe
-är det normalt? - Nej.

Anonym:
*vem är din förebild? - Lars W, hans låtar ger mig så bra självförtroende. För såfort jag hört en blir jag på sjukt bra humör och vill bara skriva en låt och bli lika asgrym som han.
*snyggaste kändisen? - Harry Styles tror jag
*snyggaste klädesplagget? gärna blid! - Min gröna stickade tröja eller mina svarta tights med dragkedja helt kär-

*snyggaste på skolan? - Han blonda med snygga kläder i nian - kommer inte ihåg vad han heter...
*senaste förhållandet? - ↑
*vad äter du till frukost? HAHA - Haha olika men oftast en macka och typ mjölk eller apelsinjuice
*hur länge har du bloggat? - Sen 29 maj 2010
*snällaste/gulligaste någon tjej och kille sagt till dig? - Du jag vet faktiskt inte
*kan du mäta med ett måttband hur långt ditt hår är i cm? - 33cm exakt

Rebeccaaaa:
1. Vilket är ditt favorit ämne i skolan? - Slöjd eller idrott
2. Vem är din bästa tjejkompis i klassen? - Haha har så många
3. Vem är din bästa killkompis i klassen? Vet inte riktigt, Hugo tror jag
4. Glass/Godis? - GODIS
5. Oboy/Cola? - Cola
6. Glass/ Tårta? - Glass
7. Om du skulle byta till ngn annan klass på skolan, vilken klass skulle det då vara? - 4c
Ha det bäst Emelieeeee!
Byebye :D

Juliiiiiiia:
Kan inte du börja med dagensoutfit? - Haha jo kanske någon gån ibland ;)
Hur mår du nuuuuu? - BRA
Visst e jag cool? - För cool
Har du haft "en riktig" kille? - mm
Är du kär? - Ja
Visst äger iPhone? - OHJA!
Älskar du sport? - JA
Vem är den sniiiigaste killen på skolan? - ↑
Favvo låt?  -Not over you - Gavin Degraw
I vilka länder har du varit? - Turkiet (2), Bulgarien, Finland, Danmark, Cypern, Mallorca, Norge, Thailand och ja sverige då
Thailand=bäst eller hur? - Ja, det är ju mitt paradis!
Vilka är dina närmaste vänner? - Matildus, Linn, youbabe, Deaibes och Maja
Är du kär NU? - aa

Johanna:
Hej! :)
1.bästa appen på mobilen? - Typ facebook eller Hop
2.favorit butik? - H&M eller ONLY/Veromoda
3.hur många besökare har du på bloggen? - Olika
4.dröm kille? ;) -  ↑
5.har du vart ärlig på alla frågor? ;) - JA
6.Kan du vissa nån gång hur du fest sminkar dig? :) - Haha ja kanske det men det är liksom inget speciellt

duvetjagdenbästasteavdombästa:
* kan inte du typ göra nån testgrej där du testar hur många meter det är på en toarulle/tandkräm och spruta ut det på en rad, och sen filma!?  HAHAHA Jo visst kommer i vår!
*skolan/innebandyn?  Skolan
*visst är matilda typ as ball? - Jajajajaja
*gillar du någon nu?  -Ja
*kan inte du börja med dagens outfit? - HAha ↑
pussOkram skumbanan!

Linn:
1. Vem är den syggaste du känner? - DU såklart!
2. Har du gjort något som du verkligen verkligen ångrar? - JA, det har nog dom flesta..
3. När ska vi åka till ullared? - Så fort vi bestämmt!
4.vad var ditt snitt i betygen? - C
5. skit jag kommer inte ihåg den bästa frågan jag hade! vet du vart den är?  Om du tittar lite till höger kalle.
6. vilka är dina två bästa vänner Maja och LinnJuliaMatildaLinnea
7. vem i klassen skulle du tänka dig vara tillsammans med?- Mig själv!
8. Om du fick beskriva mig med fem ord, vad skulle du skriva? - Snäll, Envis, Snygg, Rolig och omtänksam
9. vill du åka till en öde ö med mig? Såklart jag vill♥♥♥
10 har du varit på utlands semster med en kompis, om inte skulle du vilja det? - Nej det har jag inte, kanske inte själv jag har ju sett TAKEN men med någon vuxen skulle jag helt klart vilja det.

Linnea:
Ska du kolla på american pie på bio, som kommer snart?- ABSOLUT
hur många killar skriver du hjärtan med? Hahahah - HAHA vilken fråga...
När ska vi träffas o röja örebro? - Inatt
Beskriv dig själv med 3 ord...? - 3 ord nu... Självsäker, snäll och omtänksam
Skulle du vilja vara tillsammans med nån nu? - Ja.
Sminkar du dig? - Ja haha, när jag orkar, vissa mornar hinner jag inte eller så är jag för lat och tänker på att jag inte kommer orka ta bort det på kvällen.
Favorit program på tv? - 2½ men
Sötaste du känner? - Matilda
Snällaste du känner? - Linn
Roligaste du känner? - DU
Gulligaste du känner? - Jullan

Linnea:
Gillar du nån just nu? - Ja
Vilka är dina 5 bästa vänner? - Maja, Linnea, Svensson, Matilda och Linn
Viker du eller knövlar du bara ihop toa pappret när du är på toa? - Jag är en finvikare
Skulle du hellre vilja vara tillsammans med en som är 1 år äldre än dig och kortare, eller en kille som är ett år yngre men längre än dig? - Om dom var lika "mogna" i sättet hade jag tagit en yngre men annars en äldre
Vad gillar du mest med innebandyn? - Att röra på mig och att utvecklas
När ska du spela match i örebro? - Jag vet inte :S
Tyckte du vi hade kul på hindersmässan? - HAHA.. JAA HAHAHA.
Vad använder du för schampoo/tvål/rengörning o allt sånt där? - Till håret varierar jag men det bästa är syoss och i ansiktet andvänder jag tre olika saker som jag inte kommer ihåg vad dom heter
KAN DU GÖRA FLER ME WANT INLÄGG? - Ohja.

Pjuh, det var allt.

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback