L.O.V.E

Det blev ingen av de filmerna jag tänkte se igår. Jag kollade på Inception istället, Ruggigt bra film, jag skriver om
den senare. Idag steg jag upp pigg och fräsch klockan 10. Vi samlades 10.45 på skogstorp och hade en
träningsmacth mot arboga. Första perioden stog det 1-1 och i andra perioden stog det lika ett tag men sen inom lopppet av en minut, max två (jag skojar inte) stog det 4-1 till oss och matchen slutade 5-2. Det här var min sista match med dom här brudarna. Jag har valt att gå ner till F97-00 istället. Jag har inte fått nått svar av tränaren där men jag ska börja efter Thailand om det blir som jag vill. Andledningen till att jag går ner har mest att göra mest att reglerna vi har i laget inte passar mig.

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback