Böcker

ÅH VAD SKÖNT ATT SOVA! Jag ville egentligen inte gå upp imorse när mamma ropade klockan 10 imorse. Jag gick upp och åt frukost och sen åkte vi fram på stan. Först gick vi in på pickaboo och köpte en massa LÖSGODIS som vi självklart ska ha med till Thailand - mest på flygplanet. Sen gick vi in på bokia för jag skulle köpa Camilla Läckberg-Stenhuggaren, men den var slut! Så när vi var på maxi så köpte jag Egoboost av blondinbella istället. Jag fick med mig en frida tidning också. Jag läser väldigt mycket när jag är på semester för jag älskar att sitta i skuggan och läsa när solen värmer på fötterna. Så dessa böcker ska jag ha med mig: Egoboost, 14 år till salu, Ann Rosman - Fyrmästarens dotter och Ann Rosman - Själakistan. Farmor kommer och hämtar mig om sisådär 15 minuter sen blir det sista passet på OK.

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback