A day at the OK

Min dag har varit toppen! När jag klev in i farmors bil fick jag en liten present, hon hade gjort om mina kusiners halsdukar och då blev det garn över då hade hon blandat dom och gjort en randig halsduk till mig! Jag älskar farmors halsdukar, supersköna och snygga! Det första jag gjorde på macken var att rensa lite i godishyllorna på jakt efter något med för kort datum. Och se där 13 marabou daim, plopp, geisha, palle kuling, bounty,
Marabou mandel & russin, dumle mm.. Sen när farmor hade skrivit av allt var det bara att ta för sig! Mihihi som den godisråttan jag är. Till luch blev det korv med mos, standard på OK. Och dagen har bara passerat med nästan en enda uppgift, att stå i kassan. Jag tycker det är lika kul som jag tyckte när jag var liten. Åh vad jag är nöjd med min praoplats, gratis godis och stört sköna arbetsuppgifter, vilken dröm. Nu ligger min lilla tusse i
mitt knä och sover och jag äter en grapefrukt.
Bara för att den matchade så bra till tröjan... Men erknn att den ser lite mysig ut?

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback