HALLOWEENDISCO!!!!

HEJ!
Jag är verkligen taggad till tusen för morgondagen!
HELA DAGEN KOMMER ATT VARA AWESOME!

Vi börjar dagen 9.45 (vanligtvis 9.10) och vi ska mötas
utanför konserthuset för vi ska kolla på konsert, Skrika. Men vi hinner inte kolla på hela så efter en timme
ska vi gå tillbaks till skolan. Men pga konserten missar vi matten OCH språket (!!!!!!). Så när vi kommer
tillbaka har vi antigen lunch eller NO. Vi slutar 14.30 och då ska jag och mina kära tjejer gå och äta pizza
sen går vi tillbaks till skolan och börjar fixa för vårat halloweendisco!!!!!!!!! Jag är bara så taggad,
och spökvandringen kommer vara så grymt bra! det börjar 18.00 oh slutar 21.30 så då ska vi städa och så.
BTW jag ska vara Darth vader! :)

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback