kollobilder! del 1

Pjuh!
Jag har hållt på med det här inlägget i över en månad nu! För det tar jätte lång tid att ladda upp bilder
hemma hos mammma och jag råkade radera alla bilder på kameran innan jag lagt in dom på datorn här hemma
hos pappa.  Men del 2 kommer en annan dag, för den kommer att komma!

Vårat rum!:)
Haha, KÄRLEK!
♥Blicken♥
Vi pysslade jätte mycket! Det här är ett av armbanden jag gjorde :).
Och så blev det ju massa seriösa bilder...
Den bilden är nog min favorit! :)
Moa the fotograf!
hihi♥

vissa rum var speciella teman, skitcoola! Det här var "havsrummet" eller "fiskmåsrummet" som Moa sa ;).


Djungelrummet!:)

SÅPAFOTBOLL!


Tänk att jag alltid lyckas bli bra på bild!






Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback