Skata? Kråka? Fågel! äh skit samma...

Jag har haft en skit bra dag med Linn idag! Först var vi ju hemma hos pappa och då lekte vi med hundarna
sen tog vi med dom på en 8 kilometers långprommenad. Och när vi kom tillbaka stog mamma och vänta på
oss så jag sprang upp och hämta min väska sen åkte vi hem till mamma, och vi slängde oss i poolen direkt
för båda två var ju hyffsat varma efter prommenden. Men gissa vad som hände när vi badade?
I den här lilla luckan där allt vatten och smuts åker in brukar bollen ligga så jag kollade och den låg där, så
jag kör in handen och tar ut den men så känner och ser jag att det ligger nåt svart sak där och jag trodde
det var badbyxor, men sen kollar jag nämre och ser att det är hårigt! Så efter 2 sekunder är jag uppe ur
poolen men Linn kollar nämre och säger att det antingen är en råtta eller ett par badbyxor så jag tar ner
huvudet och kollar och tycker det ser ut som en fågel! Så jag skriker på Johan och han öppnar locket och
där låg det en stor död fågel!!! Eller en skata tror jag men ändå stor ;). Och fatta att jag nudade den?!?!
Haha då ville vi inte bada mer så vi spelade kort sen baka vi. Först gjorde vi en vanlig smet och rullade,
sen gjorde vi en tredjedels smet och åt. Sen körde vi klockan några gånger sen badade vi igen för då
badade Ludwig och hans kopisar så då busade vi med dom. Sen torka vi oss och precis när vi var klara
kom Linns mamma :). Sen bakade vi och spelade kort
M e n  v a r f ö r  m å s t e  d e t  a l l t i d  v a r a  s t o r a  ä c k l i g a  d j u r  i  v a t t n e t  n ä r  j a g  s k a  b a d a ? ?

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback