Funnythings!

Jag måste ge ett tips på en blogg som jag läser jätte ofta!
Det är en stor humorblogg och jag börjar nästan alltid skratta åt någonting när jag går in på den.
Här är den: www.finest.se/funnythings


En favorit från den bloggen ;)

- Ni har exakt två timmar på er, sa professorn när han delade ut examensproven till studenterna. Jag kommer under inga omständigheter att ta emot några papper efter det att skrivtiden gått ut.

Två timmar senare bröt han tystanden och sa:

- Tiden är ute.

Men en student fortsatte att skriva.

Professorn blängde ilsket över papperhögen när den senfärdige studenten kom fram till honom en kvart för sent och vägrade att ta emot hans examensskrivning.

Då rätade studenten på ryggen, spände ut bröskorgen och sa:

- Vet inte professorn vem jag är?

- Nej!

- Toppen, sa studenten och stack in sitt papper mitt i högen av examensuppgifter.


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback