Farmor!

Hej!
Jag och pappa åkte till farmor förut och först var farmor ute med hundarna så pappa och jag började
spela fotboll! Men när farmor kom hem igen så pratade vi lite med henne och så tog hon fram en stor
ica påse fylld med massa olika chokladbitar! Det var allt från olika marabou sorter till toblerone så jag
fick ett litet happyface och så tog vi med oss lite hem. Hon hade fått dom från jobbet för att när det var
varmt så smälte en del choklad så dom var tvungna att ta bort den, fast den smakade exakt likadant
den var lite smälten på kanten!

Hehe
när vi kom hem igen frågade jag pappa om han vill kolla på näst sista Harry Potter filmen med mig
(han har inte sett dom andra)
Pappa- Vadårå
Jag- Jag har sett alla andra utom den här och den sista går på bio just nu, så jag vill hinna se den på bio.
Pappa- jaha, jaja den fjärde eller?

Fjärde åttonde pffh same shit?

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback