Emelie the troll

Godförmiddag.
Jag har inte gjort något kull idag överhuvudtaget och vet inte om det kommer  hända så mycket idag heller :(.
Men jag vakna runt 11 och gick ner och gjorde mannagrynsgröt för jag var skit sugen på mannagrynsgröt,
mjölk och jordgubbssylt! Men så hade vi bara en jätte äcklig jordgubbssylt med HELA jordgubbar i! Så jag tog
bara själva gelén. Och så sov jag med bulle inatt för jag ville få lite lockigt hår och sätta upp i tofs.
 
Såhär blev det:

Först har jag en halvdan bulle som åkt ut under natten...

Sen släpper jag ut själva "bullen" då får jag en lockig tofs...

Och när jag har släppt ut den står mitt hår åt alla håll och kanter och jag ser verkligen ut som en trollunge ;).

Och så här ser den ut nu lite smålockig, perfekt!

Och för alla er som brukar undra hur jag gör på konserterna, så gör jag likadant fast med "småbullar" i hela håret
ca 5-6 stycken sen får man inte borsta håret utan dra med fingrarna i hela håret istället :).

Vet inte om ni bryr er tyckte bara det var kul att visa ;).


Kommentarer
Postat av: Clara je

du var ju jättefin i det när du hade utsläppt :D

2011-07-15 @ 12:40:00
URL: http://clarazata.blogg.se/
Postat av: EMELIE!:)

Haha tack så mycket men det blir så stort så jag ser ju verkligen ut som ett litet tuperat troll ;)

2011-07-15 @ 15:31:15
Postat av: clara je

haha det tro jag inte :)

förresten är det du som är "no name" på min blogg? för på ip nr så står det att det är i kumla

2011-07-16 @ 21:26:17
URL: http://clarazata.blogg.se/
Postat av: Emelie!:)

nej :S. Om du vill så slänger jag in en kommentar så får du se mitt ip nummer :)

2011-07-17 @ 00:19:34



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback