Återföreningen med S.A.T.C♥

Gokväll
Jag och mamma satt nyss vid TVn och kolla på Dirty Dancing, den gick på ettan eller någe så blev
det popcorn och jordnötsringar på det också, yummie! Men nu ska jag lägga mig och kolla på ett
eller flera avsnitt av Sex And The City, vi återförenades faktiskt förra veckan. För efter att den lilla DVDn
dog har det varit svårt och vi fick en svacka på några månader... Men nu har jag en ny, eller den har
alltid funnits där inte förrns nu har vi hittat varandra TVn och DVDn, men det kommer aldrig bli
som det en gång var! Jag saknar det där med att kunna mysa upp sig i sängen och kolla på den söta
lilla skärmen på nattduksbordet, men TVn går också bra!;)
Mvihihihihihi



R.I.P♥

(haha roligt nog kom jag på att jag hade tagit kort på det med min gamla kamera för ganska länge sen)

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback