WOW tt's snowing for real!

Imorse när jag drog upp persienerna vad såg jag då om inte snö? Jag vart helt lycklig i hela kroppen!
Jag tog som vanligt tåget in till örebro och ja, en helt vanlig dag. Men på eftermiddagen så stannade
jag kvar lite för att få reda på mitt matteprov och pluggade lite matte. Sen kom pappa och hämta mig.
Och när vi skulle åka hem så var det stopp på motorvägen! Jag hade jätte bråttom hem för att göra klart
engelskan och så skulle jag behöva göra ännu mer matte... Men vi fick stå där i 40 minuter
och jag hade en sån stor klump i magen så det gjorde ont, jag bara kände hur jag ville skrika rakt ut.
Jag var redan sen hem, Engelskan ska vara klar imorgon, jag hade en massa andra saker att göra och
jag var hur stressad som helst. Men när jag till slut kom hem så kom jag på att jag hade glömt cykeln
på stationen! Jag kunde bara se framför mig hur jag skulle behöva gå dit och cykla hem i när det var
jättekallt och helt bäcksvart ute. Jag orkade verkligen inte så jag började bara gråta, allting gick fel, ALLT.
Men så skjutsade min älskade pappa tillbaks mig till station, satte cykeln där bak och åkte tillbaks till mamma.
Och när jag kom hem igen hade mamma gjort mat, sen hjälpte Johan mig med bilderna till Engelskan.
Pappa, jag älskar dig!♥

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback