Linnsanpinnsan

Imorse skulle vi samlas 6.45 vid skolan, yippie...
Men jag behövde ju bara gå upp 5.50 för att pappa skjutsade mig. Första tåget var på eon och
där var jag lucia. Sen åkte vi runt till 7 andra ställen och jag var lucia på 2 till ställen. Men det var
ju hur kul som helst att vara lucia, jag är SÅ glad att jag gjorde det. Men nu är det slut på den långa
roliga dagen och klassen har tjänat en massa kosing (Hmm skumt ord, kosing...) Men imorgon är vi
lediga! Så Linn sover hos mig och imorgon åker vi till Marieberg med Julia och Clara. Superdupertaggad,
mina bruds liksom! Men jag och Linn har spelat monopol och lagat mat, nu ska vi kolla på julkalendern
och sen ska vi fortsätta att spela monopol...
Det ser ljust ut...
JA, alla hotell är mina...

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback