Julkalender - Lucka 19

Jag har kommit på så mycket mer sanningar om mig själv nu, så vi kör en fortsättnig på igår.
11. Jag trodde på jultomten VÄLDIGT länge.
12. Jag älskar att ge bort julklappar!
13. Som jag redan har berättat en gång så hade jag med mig en plastmicrofon till luciauppsiningen på dagis...
14. Jag tycker nästan att det är roligare att se när personer öppnar de paket jag har köpt än vad det är att öppna mina egna, men bara nästan...
15. En gång när jag var kanske 6? Fick jag en prinsessklänning i guld, den bodde jag sen i...
16. Jag har aldrig sett karlbertil johnssons julafton på TV, men för en månad sen kollade jag på den på youtube
17. Jag har åkt slalom sen jag var 4-5
18. förra året var jag "tomten"
19. Jag tycker att det äckligaste på julbordet är köttbullarna
20. När jag var liten grät jag när julaton var slut.

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback