Örebro town

Hejj!
Vi gick ju bara i skolan till 10 idag, så vi fick reda på lite saker om läsåret som schema och sånt.
Och vi ska inte längre ha våran bästa engelskalärare!! ÅÅ jag blir så arg! Vi har ju
också fått en ny klassföreståndare och det är henne vi ska ha i engelska, och jag
som brukade se fram emot engelskan! Men efter skolan så gick jag på stan med Clara,
Jennifer och sen kom Johanna. Så först gick vi in och åt på Java och jag tog en bakad potatis
Sen gick vi runt lite och inne på H&M hitta jag en jätte fin tröja! Men jag har massa
presentkort på H&M så jag tyckte det var onödigt att ta pengar så jag la undan den tills
imorgon och Johanna la undan en annan tröja så vi ska gå tillbaka och köpa dom imorgon!
Men jag köpte iallafall 3 tröjor och 15.30 tog jag bussen hem igen!:)

Jag brukar ju i vanliga fall aldrig lägga upp bilder på det jag köper, men nu fick jag lite lust med det.
Från Monki, jätte mysig!
Den ser jätte konstig ut på bild! Men den kommer från Cubus.
Framsida! Den är också från Cubus.
Baksida

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback