LINN!

Hello!
Igår följde Linn med mig hem efter skolan och sov över, för vi har studiedag idag!
Så idag har vi vart på marieberg hela dagen ,
eller vi tog bussen från mig 10.20 från sen kom pappa och hämta mig kl 16.30.
Men jag fick med mig några grejer hem

* Bikini, H&M

* Ring, Glitter

* 2 st tekoppar, Indiska

Tekopparna är till mamma som fyller år när jag är i sälen så hon fick dom idag.När jag kom hem så
plockade jag ihop lite grejer sen kom mamma och hämta mig för 18.00 hade vi kalas
hemma för mormor och Linus som fyller idag och mamma som fyller på tisdag.Sen klockan  20.30
skjutsa mamma mig till Maja så nu sitter jag här!:D Och vi kollar på talang och ska snart beställa lite
pizza.

 


Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

SKRIV!

Trackback